Less

Blondinbella var riktigt duktig i Let's dance, medan Kitty bara är pinsam. Jag skäms för henne bara för att hon inte förstår när hon ska hålla truten.. Men, hon är ju kvar i åtminstone en vecka till. Synd, för hon var en av de sämsta dansarna också... Fast jag trodde nog att Linda Haglund skulle åka ut, hennes partner verkade bara vilja visa upp sig själv...

Nu är det väl dags att gå och lägga sig snart antar jag. På nått konstigt sätt så vill jag inte alls sova idag utan vill bara vara uppe och göra ingenting. Kanske beror det på att den här helgen är den enda tid jag är helt ledig innan nästa kurs börjar på måndag med upprop och inledningar och gruppindelningar.. Jösses. Jag är lite nervös. Tänk om jag ändrar mig och tycker att det inte alls är mindre barn som jag vill vara med? Hjälp! :P äh, det är bara en termin iaf. :P

Kommentarer
Postat av: Jim

Ja, jag har läst hennes blogg, men det var ett tag sedan nu. Vilket sammanträffande att det är er gamla lärare. Vet ju inget om henne, bara att hon kommenterande min blogg för jättelänge sedan.

2009-01-17 @ 02:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback