Många gånger

Många gånger har jag tittat på mig själv och undrat: Varför gjorde du inte det här förut? I detta fall handlar det såklart om uppsatsen. Tänk om jag bara hade satt igång och då varit klar med den nu. Å andra sidan har jag alltid jobbat bäst under press så gissa vem som sitter som en galning tisdag natt.:P Nu hoppas jag att det inte blir på detta sättet, men jag känner tyvärr mig. Ska dock sätta mig nu vid min nya leksak och fortsätta skriva av namnen. Förhoppningsvis hinner jag skriva så många som möjligt ikväll så jag kan skriva så mycket av uppsatsen som möjligt imorrn för att skicka den till handledaren för en genomläsning. Jag hoppas han läser den i sånna fall. :P Jaja.. Tillbaka till sträckbänken (som egentligen är schäslongen på soffan och är äckligt skön. Inget att klaga över egentligen)

Poff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback