Överlevande

Övelevde dagen på stan, även fast vi har sprungit runt och trängts med massa andra människor. En bärbar dator fick jag med mig hem, en som ska betalas om 3 månader, räntefritt. Bra att ha så man kan ta med sig på skolan och sånt, eller bara bort från den här datorn som har internet.:P Min gamla bärbara hänger sig bara och har spunk, så den är filmdator i sovrummet istället. Kasper köpte också en, en precis likadan, så nu har vi 5 datorer på 2 personer i en 3a.. verkar vettigt va? :P Annars var det enda jag köpte på stan en toner till skrivaren så vi kan skriva ut uppsatserna och en stegräknare.:P Nu ska det gås en massa här. :)

Annars kan jag berätta att jag vann över Kasper i betapet igår, fast på danska. Det är enbart roligt eftersom jag chansade hela tiden då jag vare sig kan prata eller stava på danska. Kasper kan ju iaf språket. Nu vann jag inte med så mycket, och hade tur eftersom han fick C och Z, men jag vann ändå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback