Sådär lagom tidigt

Nu ska jag gå och lägga mig.. sådär lagom tidigt på en lördag, tycker ni inte? :P Supertrött är jag iaf, och halvdåligt mår jag. Ännu bättre... Körslaget var dumt, är det verkligen bara jag som tycker att Hannas kör sjunger dåligt? Knepigt det där..

Från det dåliga till det bra. Min fula ovana att bita på naglarna har hållt sig borta ett tag nu och mina naglar börjar bli långa och fina.. Dock innebär det att jag måste måla dem stup i kvarten för att inte bita, men det kanske får vara värt det.. Det är nått jag måste ta itu med imorrn, tillsammans med den mycket ospännande boken om minoritetselevers matematikinlärning. Är ni inte bra avundsjuka på mig?

Kommentarer
Postat av: Tobias

jo älskar dom :D

Postat av: Tobias

jo älskar dom :D

2009-01-25 @ 00:27:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: linda

snyggt

2009-01-25 @ 11:46:21
URL: http://lindsaystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback