Sista dagen

Imorse vaknade jag av att telefonen ringde..

Jag: Maria
Han:Är det Maria Christina Lindgren?
Jag: Ja
Han: Då har jag ringt fel. *klick*

Sen var jag brydd bra länge vem som la på i örat på mig när han visste vad jag hette. Jag måste säga att klockan var 20 över 7 och jag var inte särskilt pigg. Min bror däremot kom på att han nog skulle till nån annan Christina Lindgren och att han förstod att det blev fel när jag svarade Maria. Så det kan bli..

Idag är alltså sista dagen innan vi åker tillbaka till Uppsala. Ska bli skönt, fast jag hade ändå gärna haft nån extra dag här uppe.. Ska med mamma på förskolan snart och knäppa lite kort till grupparbetsidéer, och kopiera sångövningar.. Annars ska vi nog inte göra så mycket mer än att städa ihop. Bussen går mot Östersund 18.55...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback