Skönt, och mycket lärorikt

Jag är glad att jag bestämde mig för att gå på seminariet idag. Det var lärorikt och trevligt, trots att jag inte hade läst allt som skulle vara till.:P Det sa dom var valfritt... Morgonhumöret släppte i samband med frukost, vilket brukar vara vanligt om man är i närheten av fröken Lindgren på dåligt humör. Ge mig mat så blir jag trevlig igen. :)

Dock var det skönt att få gå hem en timme tidigare än beräknat.. Bra där. Får lite ensamtid också för Kasper slutar inte förrän 17, och kommer väl inte hem innan 17.30 iaf. Så jag kan sprinta runt här hur jag vill med vilken musik jag vill och sjunga med hur högt jag vill. Fast då bör jag nog dra för gardinerna tror jag. ;) Fast nu har jag alldeles tyst runt om mig, och det är superskönt. :D

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag trodde nästan att jag var ensam om det där med morgonhumör tills man får i sig något ätbart. mitt blodsocker är inte nådigt.



Svar: Man har en kortsluten hjärna skulle jag tro.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback