Halvtrött

Idag är en tröttdag. Det är andra dagen av träningsvärk i benen, och den andra dagen är ju alltid värst. Nu på kvällen har jag börjat kunna gå normalt men det har tydligen sett väldigt roligt ut i två dagar varje gång jag försökt gå. Det har gått långsamt också.:P

Inte har det blivit mycket bättre av att jag har varit alldels stillasittande pga hemtenta. Men jag börjar få kött på benen för den nu också och blir mer och mer säker på vad jag ska skriva ner och har till och med börjat skriva på den. Gott om tid kvar, och eftersom jag sällan brukar skriva saker innan dagen innan det ska in måste jag säga att det är extremt tidigt av mig att börja skriva på den nu.:P Men den ska ju ha fotnoter/nötter också och det avskyr jag.:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback