Man blir så kreativ av öl

Hemtenta, hemtenta, hemtenta och för omväxklings skull - lite hemtenta på det hela.

Jag blir snurrig. Det är så mycket text. Så mycket fakta, som han vill att jag komprimerar till 4 sidor med 1,5 radavstånd. Ta dig nånstans.:P Dessutom tänker han betygssätta det jag ser som fördelar och nackdelar. Kan han ens betygsätta det jag tycker? Det kan han väl ändå inte säga är rätt eller fel? Konstig formulering på tentafrågan kanske.

Tur att jag har en sambo som ska göra samma hemtenta. Eller tur och tur - han förvirrar mig och det gör inte så att nått blir bättre.:P Tur att det är ett par dagar tills det ska in. :D

Kommentarer
Postat av: Tobias

Så du har inte badat än? Jag som tyckte jag var seg ;)

Postat av: Frank&Rémy

Inget bad än? skandalt! Vad är det för hemtenta?

2009-07-08 @ 22:06:41
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com
Postat av: Tobias

Där ser man ;) jag kommer bada först på söndag :D då i Turkiet!

2009-07-09 @ 00:32:55
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

precis ;) men där badar man typ med mygg, haha!

gonatt!

2009-07-09 @ 02:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback