En kurs är nu avklarad

I hope!
Tentan fick jag i alla fall reda på idag att jag fick G på. Med nästan minsta möjliga marginal. Men nåja, det är ju ett G. Med tanke på att jag låg i matförgiftning två dagar innan och inte pluggade nästan något alls måste jag säga att jag är nöjd med att klara mig från omtentan.
Däremot så får vi väl se om det kommer nån kompletteringsuppgift. Jag hoppas inte det, och som det såg ut så var det inte så heller.

Idag har det nog faktiskt inte regnat. Tjoho! Däremot har det storstädats här hemma och nu ska vi snart äta middag.. Wey! Annars spenderar jag min tid med Sims 3, och lite plugg mitt i allt.


Sommarvärmen och solen får gärna komma fram nu.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag förstår.



Härlig bild :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback