Extremt dagvill

Jag har haft lördag i flera dagar nu. Det beror nog på att jag hade föreläsning i onsdags (här skrev jag torsdag först, jag säger ju att jag inte har nån koll) och varit ledig sen dess. Eller så är det solsting och värmeslag. Det kan också vara så att jag är precis lika förvirrad som jag alltid är. Ett under att jag minns vad jag heter och att klä på mig på morgonen.

Just nu lyssnar jag på ett underbart ljud - någon annan som diskar.

Och tro det eller ej men jag har fått mer färg. Det måste vara nått med solen här i Uppsala, för det har verkligen aldrig funkat förut. Förbaskat jobbigt att vi inte har bil så man skulle kunna åka och bada  lätt.. Det känns inte som nån höjdare att lämna busskort och sånt obevakat.. Vi är ju bara 2 st också. :S


Saluhallen by night

Kommentarer
Postat av: Viktoriae - En "må bra" blogg där självkänsla & positivt tänkande ligger i fokus

Grattis till brännan ;) Härlig bild förövrigt, gillade färgerna skarpt! God natt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback