Sådär okristligt tidigt

Usch vad jag hatar mornar. Då är lärare ett bra yrkesval va? Jajjemen, tidiga mornar hela tiden men så ett långt sommarlov på detta. Bra bra.:)

Om en timme ska vi pillra iväg oss till Gamla Uppsala för en exkursion (vad nu det betyder). Det är det näst sista på kursen som är lärarstyrt, för sen är det bara ett seminarium och hemtenta kvar. Den här dagen ska bli spännande... snarare timmen eftersom det bara skulle vara i ca en timme.

Jag tycker om kungshögarna i Gamla Uppsala, det är fint och allt och om det inte tog så lång tid med buss skulle jag säkert vara där oftare. Det här blir tredje eller fjärde gången tror jag på ett år och fler lär det väl bli.:)


Första gången i augusti 08

Kommentarer
Postat av: ' FATMA

fin bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback