Sedan 2006

Jag köpte min kamera innan jag åkte som Au-pair till Irland sommaren 2006. Som Au-pair var jag extremt opassande och åkte hem efter 3 veckor, istället för 6 månader. Kulturkrock kan det kallas för. Dessutom hade Kasper just då cancer och ville gärna att jag kom hem. Jag var inte särskilt svårövertalad bör tilläggas. Jag älskade Irland, och hade mer än gärna bott där men inte som barnpassare i någons familj.

Ennis



Nåja. Det här inlägget skulle snarare vara om mina extrema icke-kunskaper i hur min kamera fungerar. Fortfarande idag, ca 3 år senare säger jag: Aha, är det sådär man gör!? Senast idag. Jag försöker mig på makrofunktionen (det heter så va?) och det har jag försökt mig på for ever så att säga. Först idag tror jag att jag kopplat hur man gör. Dock vågar jag inte säga hej än, mycket kan hända..:P

Ett totalt misslyckat försök som ändå blev ganska ballt.;)


Det här var väl det jag försökte mig på att få till i alla fall.;)




Kommentarer
Postat av: Tobias

jag kan säga att både mjukisar och morgonrock är lika skönt ;D

Postat av: malin (:

tack så jättemkt för din röst! snygga bilder du själv tog förresten! :) :)

2009-06-18 @ 15:56:21
URL: http://picsoftoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback