Viktoriae's utmaning



Viktoriae har börjat en "Må bättre-kampanj" där hon ger dagliga utmaningar varje dag. (Klicka på bilden för att komma till kampanjebloggen.)

Dagens utmaning är att prova någonting nytt och eftersom jag gjort något jag inte brukar göra idag så kan jag ju lika gärna skriva det här eller hur? Om man skriver om utmaningarna man gör i sin blogg är man dessutom med i utlottningen av en bok, och man behöver bara göra en utmaning om man vill.

I alla fall så har jag idag fikat på café, något jag väldigt sällan gör. Ett nytt café dessutom, alltså att jag inte varit där förut, och jag har provat mjöd. Det var så varmt och soligt när vi var på rundvisningen i Gamla Uppsala så vi satte oss på fiket dom har där. Helt oförhappandes men jättemysigt.:)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det är sant, grillad blir man ;)

Postat av: Viktoriae - En "må bra" blogg där självkänsla & positivt tänkande ligger i fokus

Vad kul att du är med!=)

2009-06-30 @ 10:26:40
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback