Zombie Zombie Zombie-e-e-e-e

Jag är så tjock i huvudet så jag knappt vet vart upp och ner befinner sig. Detta till trots att jag legat ner hela dagen. Huvudet känns inte lika tungt när jag ligger ner.

Nu ska jag ta en Ibumetin och sedan sova. Har ett seminarium i morgon bitti och det känns väl inte sådär superkul men jag har läst det jag ska och allt. Sen får vi väl se hur väl det sitter när jag läst det när jag endast varit halvt vid medvetande.

Nässpray och Ibumetin, det är en flickas bästa vänner.

(Ibumetinkvinnan?)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Viktoria- ♥ s t j e r n f a l l ♥

Svar: Men vad bra att du tycker att det är lättare att förstå sig på. Jag tyckte det var hyffsat lätt att förstå så fort man hunnit vänja sig och sätta sig in i det nya :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback