Åter igen.:P

Nä, efter noggrannt övervägande innan jag lämnade Kasper på stationen så bestämde vi att lägga av med detoxen... Det passade inte oss alls och så dåligt som jag mår idag var det längesen jag mådde. Sånna här extrema dieter är inget för mig alls, och jag är dessutom inte nån stor grönsaksmänniska, så det var ett dåligt val. Nåja, det går ju att äta upp allt vi köpt, bara inte enligt recepten i boken.;P

Nu är jag alltså gräsänka tills mitt på söndag nån gång. Ska bli lite skönt med ensamtid. :)

Kommentarer
Postat av: [Viktoriae] En blogg om självkänsla m.m (Tävling just nu!)

Hehehe.. ;) Jag kan nästan förstå varför ni gav upp, man måste ju vilja & kunna äta det man ska äta!



Ha en härlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback