Jag är nog allra bäst på att...

... snooza.

Imorse sov jag först till 8.50, sen snoozade jag till 9.05 och sen ändrade jag igen till 9.13. Då var det bara att kliva upp. Sen måste jag påpeka att jag då hade max 20 minuter på mig att göra mig i ordning, äta frukost och gå till bussen. Och jag hann! jag fick till och med stå och vänta på bussen

Lagom tills att jag kom hem också så är det nu soligt och jag orkar inte göra nått... Nu är jag dessutom ledig tills på måndag då hemtentan börjar. Hoppas den är lättsam! Det blir biblioteket på måndag morgon. Great.

Jag ljög. Jag är inte ledig tills måndag. På lördag jobbar jag som insläppare på frihetsgasquen på norrlands nation. Nån som ska på släppet? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback