Sex på en kulle?

Vi har varit på China Garden och ätit buffé.. Supergott.:) Men att åka hem och gena över "stora vägen" eller 55an och sen försöka ta sig över en snöklädd kulle i klack är väl kanske inte att rekommendera... Eftersom jag hälften av kullen stod på alla 4 med Kasper bakom som försökte få mig att inte ramla ner så trodde nog de stackarna i bilarna som åkte förbi att vi hade sex där.. så var ju inte fallet då.:P

Nu ska jag gå och lägga mig, hör och häpna, men Kasper ska upp imorrn vid 6 och jag har inget bättre för mig ändå, så jag tror att jag ska lägga mig och läsa istället. Och nu fröken Bergman har jag faktiskt läst ett par sidor i Män som hatar kvinnor, så nu är det på gång.;)


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha måste ha varit en rolig syn =D Kör hårt med boken nu ;)

Postat av: Jim

Jag känner bara såhär: Om det ändå såg ut som om ni hade sex, så spelar det ju ingen roll - då kunde ni liksom lika gärna ha haft det. Man har liksom inget att förlora, eller kanske...

2009-03-12 @ 17:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback