Bra kvinna reder sig själv

Igår somnade jag tydligen så fort jag såg sängen för när jag vaknade 11.15 hade då ingen klocka ringt och föreläsningen började 10.15..  Nåja. Det fick gå ändå.

Just nu håller jag på att möblera om så att det inte ska se fullt så tomt ut där Kaspers möbler stod. Vi får se hur det går. Ambitiös som jag kände mig håller jag också på att byta gardiner och funderar även på att ge fönstret mot balkongen en omgång med putsduken. :P Strykjärnet används iaf för första gången på jag vet inte hur länge.

Senare ska jag tydligen på spinning. Sofia tog inte ett nej och även fast jag verkligen inte känner för det så är det bättre att få det överstökat. Jag får skylla mig själv för att jag lovade att följa med henne på ett spinningpass och prova. Senast jag provade avskydde jag det verkligen, men det är så många år sen, så jag kanske har hunnit ändra mig.

Hej vad det går. ;)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Hehe okej jag förstår ;)



Vi får hoppas det, ska verkligen ge allt på uppkörningen

Postat av: Trollet

Det är ju alltid lite vanesak vid sådana där nya situationer..synd att det inte gick vägen men sen igen vet jag hur det känns. Idag kunde jag inte vara mer nöjd över hur allt utvecklade sig. Det finns ju en mening med allt här i livet. :)



2009-11-03 @ 19:36:50
URL: http://trollet84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback