Sakta men säkert

Min hjärna verkar sakta men säkert vänja sig in i allt som ska göras och jag är helt plötsligt inte lika blind för den gigantiska diskhögen, alla monsterstora dammråttor och allt som ska pluggas.

Förutom tenta om en vecka har jag också ett seminarium under den här veckan som det ska pluggas till. :S Dessutom har Kasper inte börjat packa sina saker än, och det känns som om det vore bra för honom att göra det snart. Ju fortare hans saker är nerpackade desto fortare kan jag packa upp det lilla som ska upp.. typ min andra servis eftersom jag donerar den vi haft tillsammans till honom. Jag är sååå snäll.:P

Det är faktiskt väldigt läskigt att inse att jag, om 3 veckor, är singel och ensamboende... Det kommer att bli en chock. Och vafan ska jag göra med all plats som det kommer bli i det tredje rummet? :O Det so kommer finnas härinne när han åkt är mitt skrivbord och en bokhylla, kanske 2.. Shit. Inte kan jag köpa på mig nått nytt heller, för jag ska ju ha en annan lägenhet sen.. I annat fall hade jag mer än gärna köpt en mysig läsfåtölj. Skit i om den är mysig förresten. En billig och duglig läsfåtölj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback