För en gångs skull

Fantastiskt att jag tog mig upp till 7 och var på föreläsning klockan 8. I like it! var inte nå vidare förtjust i morse såklart, men vadå? Just nu är jag jättestolt. :) Föreläsningen var helt klart värd att gå på också förutom att han jag satt bredvid satt och sov ena halvan, och andra satt han med en dator och fnissade för sig själv.. Jättekul, verkligen. Jag hamnar alltid bredvid sånna där... Undrar varför?

Kvar idag är ett studiebesök hos Livets Ord som jag rent utsagt längtar till. Det ska bli jättespännande. Vi får en rundtur och ska vara med på en gudstjänst. Får väl se om jag kommer tillbaka som en omvänd människa. Det vore något det!

Nu ska jag sätta mig och plugga. Det kan ju vara lika bra att få det ur världen, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha ja det vore verkligen något... :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback