Totalt tom

Ah! En skoldag 9-16 när man är ovan var som att skjuta mig i huvudet. Jag är totalt hjärnlös just nu och vill nog helst bara sova. Det är ju inget vidare pluggbetyg om man säger så. Jag borde ju vara van vid att sitta med näsan över böckerna dagarna i ända, men det är jag absolut inte. Gör inget idag som du kan skjuta upp till imorgon verkar vara precis det jag lever efter just nu. Eller, snarare hela livet, men det behöver vi ju inte låtsas om.

Nu ska jag försöka få i mig lite middag och sen är det nog faktiskt ändå skolböckerna som gäller idag. Inte bra inte bra.. Men tentan är 1 vecka bort och det är abnormt mycket som måste läsas. Wey!

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

de förstår ja:/ här är de toppen ;)

haha de mottot lever ja nog med efter :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback