Världens bästa morfar 95 år

Idag skulle min fantastiska morfar ha fyllt 95 år. I höst/vinter är det också 10 år sedan han dog. Jag saknar honom väldigt mycket och tänker på honom varje dag. Men jag vet också att han är med mig överallt, och när jag är ledsen brukar jag alltid se små saker som får mig att tänka på honom och le.

 

När Kasper och jag gjorde slut gick jag ut i regnet ner till vattnet och bara stod. Plötsligt ser jag hur molnen tar tvärt slut ovanför Öhn (där dom bodde när han dog) och solen strålar. När jag vände mig om var det den största regnbåge jag sett.. För mig kändes det som om morfar sa: Efter regn kommer solsken. Var inte ledsen.


Jag skulle göra mycket för att få prata med dig igen, eller krama dig, bara vara där du är men jag är glad att du fanns så länge som du gjorde.

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Det är viktigt att minnas att älska:) Och det är klart han är med dig, så länge du minns och tror.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback