Påsk i Jämtland

Man blir ju mörkrädd över hur folk kör.. I allmänhet, men nu på nervägen var det verkligen jättestopp för att alla ville hem samtidigt och det kom i omgångar det där stoppet... Knepigt..

I alla fall har påsken spenderats hemma i Jämtland. Martin har fått se vart jag växte upp.. Kanske inte så imponerande, men det är ju ändå det som format mig till den jag är, i stor del..

Torsdagen åkte vi upp efter mitt seminarium och pausade på Max i Sundsvall (vet inte vad dom hade gjort men det var verkligen jätteäckligt) och sen kom vi hem, fick våfflor, hälsade på mormor stupade i säng. Fredagen var mest en visa-Strömsund-dag och lördagen åkte Martin skoter i någon timme.. Igår firade vi min födelsedag i förtid och han fick träffa ännu mer släkt.. Vi åkte även iväg och träffade en av mina kompisar som jag inte sett på ca 2,5 år.. Sen var det nog inte mer spännande än sova innan vi åkte 9 imorse..

Batterierna är laddade, och det var skönt att vara hemhemma ett tag.

Kommentarer
Postat av: Bergman

Nu när du har hämtat hem kameran så vill jag gärna se hur du bor :P

2010-04-07 @ 14:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback