Take a bow

Det jobbigaste med att ha praktik är att jag måste ha med mig matlådor.. Det betyder alltså att jag måste tänka på morgondagens lunch när jag ska tänka på dagens middag.. Rena rama helvetet för mig som inte är van, och som inte har nån plats för sånt på min enda fryshylla och en hylla i kylskåpet.:P (Dessutom är jag jävligt lat)

Helgen har bjudit på sociala sammanhang med korridorare och eftersom världen är mindre än minst kommer min nya granne från Hammarstrand.. och är lika mycket surjämte som jag själv.. Konservativa jäklar, det är vad vi är. Städat har jag också gjort, och det måste jag fortsätta med eftersom det är min städvecka.. samt en massa onyttigheter med Kasper bland annat bakismat på Max.. Inte för att jag var bakis, men följde med som moraliskt stöd...

Och dessutom är det nu bara 5 dagar tills jag får träffa Martin igen... Jag har sagt det förut men säger det igen - distansförhållanden suger...


Kommentarer
Postat av: Tobias

Samma här :D det är så det ska vara ;)

Postat av: pelle

Usch. Matlådor suger horseballs. Men hellre det än att kirra lunch ute för 70 spänn varje dag. Förjävligt dyrt ;)

2010-04-19 @ 13:16:58
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

Skörbjugg är ju inte sååå farligt ;)

2010-04-19 @ 15:35:49
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback