Sommarlovsslut

Sommaren är snart slut. I alla fall i Jämtland. Tågresan upp var ett rent helvete med supervarmt tåg och alldeles för lite vätska. Gårdagen var då istället kall och i natt var det 2 grader...

I 8 veckor jobbade jag på posten i Trosa.. Jag är glad för att veckorna är slut, men det är tråkigt också. Jag trivdes med människorna och jag trivdes med vad jag gjorde. Men jag tror inte att jag vill hålla på med det för alltid.:P

Nu är det sommarkurser kvar. Tenta i den ena och novellskrivande i den andra. Himla kul egentligen och jag känner att inspirationen för att skriva dikter och sådant som jag höll på med i högstadiet har kommit tillbaka. Återigen kan jag kanske knåpa ihop nån låttext lite nu och då och jag tror till och med att lite av min sommarlön får gå till en bra mikrofon så jag kan spela in det jag kommer på. Dessutom ska jag försöka spela in tillsammans med bror även fast han kommer att befinna sig i Kalmar och jag i Linköping.

Flytten är gjord, det kanske jag har nämnt. Det är bara det sista som ska iväg och det åker på lördag då jag blir offentlig sambo med Martin. Det känns, konstigt men bra och jag hoppas att vi klarar av varandra. Olikheter är till för att finnas. Så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback