Dag 16 – Första kyssen (14 december)

Okej, kortfattat inlägg.

Första kyssen, om man bortser från dem som man säkerligen fick som barn men glömt bort, är så ohyggligt romantiskt som på sista april i 8an. Jag var alltså 15 år och ja, vad ska man säga, inte direkt nykter. Det var med en gammal granne som var gigantiskt skitsnygg men inte särskilt nykter han heller.

Å vilka minnen (?)...

Första kärlekskyssen var med första pojkvännen där i 9an, men den kan jag inte minnas helt ändå. Jag har nog aldrig varit särskilt bra på att minnas sådana saker.

Första kyssen med Martin var fredagen den 22 januari (ja, se där fungerade minnet utmärkt). Det var dagen vi träffades för första gången och han bara timmarna innan hade tagit min hand på dansgolvet. Jag kände mig grymt speciell eftersom han hade hur många tjejer som helst efter sig. Jag skojar inte ens, alla tjejer tittade på denna människa och det var mig han valde... Kanske för att både han och Jimmy inte hade någon annanstans att sova men ändå. Grymt speciell kände jag mig i alla fall och var världens lyckligaste när han gav mig en puss under filmtittandet efter dansgolvet.

Kommentarer
Postat av: pelle

OOOOH! Tur att du mindes senaste första kyssen i alla fall, annat vore ju tragiskt ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback