Dag 21 – Mina dåliga sidor (19 december)

Oj. Det här kan bli en roman. Även om jag är så trött just nu att jag ser i kors och inte orkar tänka särskilt mycket på det.

  • Jag har extremt dåligt humör, det har jag ärvt av min mor (även om hon envisas med att påstå att jag inte har det eftersom hon har sitt kvar) Jag blir arg fortare än kvickast och sen glad ungefär lika fort igen.
  • Jag ser inte stökighet förrän det blir riktigt illa. Vilket ofta retar gallfeber på den person som har oturen att bo ihop med mig.
  • Jag har en tendens att vara väldigt förvirrad och sluta prata mitt i meningar för att jag blivit distraherad av något annat.
  • En dålig sida som ibland är bra är att jag är språkpolis. Avskyr särskrivningar och felstavningar. Det brukar också omvärlden kunna irritera sig på.

Nåja. Kommer jag på mer lägger jag upp det sen. Nu vill jag inte vara med mer.;P

Kommentarer
Postat av: pelle

Språkpoliser äro vi alla smarta, låt oss förena oss själva! Älskar att reta upp alla som inte kan bygga en mening korrekt. "Ah, men sluta klaga på stavning, har du inget liv".


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback