Dag 24 – Det här får mig att gråta (22 december)

I'm a big crybaby. Jag kan gråta till i stort sett allt. Förr var det ännu värre. Men tvprogram liknande biggest loser och extreme home makeover är helt omöjliga för mig att inte gråta till.

Annars är det väl ganska lugnt. Jag blir oftast arg istället för att gråta, även om jag ibland blir så arg att jag gråter. Det är också sällan det är för att jag är ledsen, utan kanske oftare besviken i sådana fall. Däremot var jag fruktansvärd i början på högstadiet, då grät jag för vad som helst. Sen hände det en massa saker och jag slutade gråta och fick rejält med skinn på näsan. Då grät jag nog inte särskilt många gånger innan jag kom till mitten av gymnasiet.

Ibland är det nog lite så idag också. Jag har lätt att gråta till tvprogram och filmer, men när det händer saker i mitt eget liv som det vore skönt att gråta över så händer det ingenting alls, jag gråter inåt istället.


Något som däremot får mig att må så dåligt att jag nästan gråter, är när någon sjunger falskt (om det inte är på spel eller ploj)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback