Att jag aldrig kan lära mig i tid..

I morgon bitti åker jag till Linköping. Tills dess ska jag ha tvättat (check!), städat (not so check), lämnat in två seminarieuppgifter (en är klar) och en hemtentekomplettering (verkligen not so check)... Jag ska också såklart ha packat det jag ska ha med mig... Vad ska jag ha med mig? Vad behöver jag på en 4 dagars minisemester till Gbg och Öland? Hur ska jag minnas det? Vad blir det för väder? Blä.. Frågorna är många...

Men.. Att ha tvättat är ju alltid nått.. Dock flera veckor för sent så det blev allt som allt 6 maskiner... Nu är hela min duschstång full med tvätt.. Tur att mycket kan tumlas...

Idag är sista dagen som jag räknar mig som boende på riktigt i Uppsala... För natten mellan söndag och måndag är det bara en mellanlandning innan vi åker hem till mamma och pappa och sen är det en vecka där jag ska packa ner hela mitt liv i lådor... Jag vet inte riktigt hur det ska gå till.. Jag säger upp mitt liv.. men, det ska gå bra.. Och vissa saker vet jag inte hur mycket jag måste packa ner för sånt som redan ligger i rottingmöbeln och mina skrivbordslådor borde räknas som redan nedpackat...

Nåja.. Tillbaka till kompletteringar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback