Visste du

att jag vill - att mitt korridorsrum packar ihop sig alldeles själv
att min senaste kyss var – en tack-för-maten-puss av den bästa
att jag lyssnar mest på - det jag känner för precis för stunden
att jag pratar – gallematias
att jag inte gillar - fisk
att min bästa vän är – på resa runt i Europa
att min första riktiga kyss – var sista april i åttan
att jag avskyr när folk snackar – om saker dom inte har någon aning om egentligen
att kärlek är – Martin
att jag gillar att – sjunga
att jag alltid kommer att – försöka lära mig gå i klackar
att jag är hemligt förälskad i – hmmm.. får nog återkomma på den
att sist jag grät var – för någon månad sen
att min mobiltelefon är – ny och alldeles lagomt krånglig
att när jag vaknar på morgonen – hatar jag världen en smula
att innan jag går och lägger mig – får jag alltid höra: Jag älskar dig
att idag har jag – firat midsommar med Martins familj
att jag just nu tänker på – mina böcker i kvinnohistoria som måste läsas och schlagern som måste skrivas
att i kväll ska jag – plugga lite och förhoppningsvis ta en promenad med Martin
att i morgon kommer jag – grilla.. har jag hört iaf.;P
att jag verkligen vill – att mitt korridorsrum packar ihop sig alldeles själv

Kommentarer
Postat av: Karolina

sv; det gjorde du rätt i :)

Postat av: pelle

schlagern som måste skrivas? ska du söka till melodifestivalen?

2010-07-08 @ 20:46:27
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback