In the Vagnhärad

Kasper är hemma i Sverige igen. Detta betyder att det är en mycket glad Maria som finns för jag har inte fått prata med en av mina bästa vänner på ca en månad om man inte räknar med en gång på facebookchatten... Han hade till och med så bråttom att ringa mig att han tydligen ringde i en "no phone"-zon på Arlanda och farbror polisen tittade småsnett på honom.

Annars spenderar jag min tid med näsan i böcker. Jag tänker, funderar och tar in.. Jag vet inte om något blir klarare för mig, men ändock. Jag gör det jag ska!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Du är van vid för långa vintrar ;) haha

Postat av: Alexandra

sv; Haha ja precis, när man vill svulla lite så är det bara ett läsa dessa rader så mår man gött igen :D



Är allt bra med dig annars då Maria? =)

2010-03-29 @ 12:36:21
URL: http://laalexandra.blogg.se/
Postat av: pelle

hell hey, hur gick det med tentan nu då?

2010-03-30 @ 11:47:28
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback