Hästpojken

Jag sitter och tittar på en dokumentär just nu som handlar om en autistisk pojke vars familj tar honom med på en healingresa till Mongoliet för att hjälpa honom. Han blir lugn av djur och där får han vara fri och vara med hästar... Jättespännande och fascinerande. Se den.. Den finns på svtplay fram tills den 11 juni.

Annars? Jag skriver och skriver på tentor och uppgifter och har samtidigt har jag kommit fram till att det inte blir mycket lov i sommar då mina distanskurser tar upp veckorna 23 till och med 34. Det är i stort sett hela sommaren. Speciellt eftersom jag har hemtentan kvar.. Jag ska försöka se till att den är inskickad innan jag åker till Lkpg på onsdag morgon.. Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till.. typiskt dumt. Jag vet.. Varför gör man inte saker i tid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback