Åh så roligt!

Idag har varit en ren skitdag. Grupparbetet i bokföring blev inte klart trots att vi suttit nästan dygnet runt den senaste veckan. Men, vi har skickat in vad vi gjort än så länge och så får vi väl se hur mycket fel det är och hur mycket kompletterande som måste göras.

Jag var överlycklig när jag fick ta ut lite frustrationer genom att spela innebandy med Aktiv Student-gänget.
I love it! Spelade ju faktiskt ett tag i både högstadiet och gymnasiet och kunde förvånansvärt mycket fortfarande. Hade otroligt mycket bättre kontroll på bollen än vad jag mindes och fick till och med in ett mål. Jag vill göra det fler gånger. Det vore hysteriskt kul.

Nu är det tre dagar till tentan. Och ja, vad ska man säga. Med tanke på att det var 67% som kuggade tentan förra hösten så känns det väl inte så lovande kanske. Det känns otroligt surt eftersom jag ligger väldigt väldigt långt efter. Det får gå som det går. Jag har inga förväntningar över huvud taget mer än att det kommer gå åt helvete.


Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg:) Följa varandra via bloglovin?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback