Dag 03 – Mina föräldrar (1 december)

Dagens inlägg ska vara dedikerat föräldrarna. De flesta andra jag sett göra den här listan har lagt ut bilder och allt sånt där på sina föräldrar...

Det tänker inte jag göra, för de har inte bett om att visas för vem som helst så därför låter jag bli.


Så det enda jag i stort sett tänker göra är att tala om att jag är otroligt glad att ha dessa starka, stöttande människor bakom mig. I allt. Sen kan jag ju också passa på att tacka dem för alla fantastiska egenskaper som de givit mig. Mammas temperament och kroppsform, pappas migrän...

Men det är som sagt också dessa människor som hela tiden stått bakom mig, peppat och hejat. Även om det har blivit på 60 och sedemera 90 mils avstånd så har de alltid funnits där och de är bara ett telefonsamtal bort. Sådant betyder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback