Slutkörd

Efter konstant pluggande i en vecka kan jag säga att jag inte kunde svarat på tentan bättre än vad jag gjorde. Jag tror nog kanske inte att det gick vägen, men det är ju därför det finns omtentor också.

Direkt efter så hämtade Martin mig och så åkte vi hem till Jämtland över helgen. Mycket för att hämta julsaker, men också för att bara komma iväg ett litet tag.

Idag är jag helt slutkörd. Trots att nästa kurs inte börjar förrän imorrn så håller jag på att somna på tangentbordet. Tror mycket beror på gympapasset som jag utsatte mig för idag. Har sällan blivit så utpumpad och slut av att träna. "Klarar ni 10 minuter till?" "Ska vi köra på ruscher i 2 minuter innan nervarvning?". Vi var nog några som halvt ville strypa killen som hela tiden sa ja, medan vi andra helst ville säga nej.:P Men jag höll ut, och jag är riktigt stolt över mig.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback