Mental Break-down

Igår var allt skit. Rent utsagt. På morgonen fick jag reda på att jag (och 60% av kursarna) inte klarade marknadsföringstentan. När jag väl tog mig från skolan och hem till Anna för att plugga på en annan omtenta hade jag ändå förhoppningar. Jag känner att jag kan det här, men det kommer inte ut och läraren är jättedålig. I den utförliga tentalösningen han gett ut står bara svaren, inte uträkningarna. Det betyder att jag vet att jag gjort fel, och vad svaren bör ha varit, men att all min energi går åt till att försöka klura ut hur han har gjort istället för att få svart på vitt var jag har räknat fel.

Klarar jag inte den tentan så får jag inget csn.. Förrän jag klarat nästa tenta.

Dessutom sover jag så förbannat dåligt, vilket kanske inte är så konstigt med tanke på hur allt bara brakar ihop runt mig. Så igår när jag la mig och skulle sova, insåg att jag inte kunde, och låg och vred och vände på mig så bara lossnade allt och jag började storgråta. Jag skakade så mycket att jag väckte Martin. Stackarn måste ju blivit helt förskräckt.

Jag har aldrig känt mig så dum som jag gjort under den här höstterminen. Allt suger verkligen, stenhårt, och jag vet inte vad jag ska göra för att komma på rätt köl igen..

Men, omtentor är ju roligt, så därför kör jag på flera stycken med bara någon veckas mellanrum. Bra tänkt Maria, bra tänkt....

Kommentarer
Postat av: pelle

Usch, att faila på en tenta är så jävla tungt. Speciellt om man vet med sig att man lagt ned både själ och tid att klara det. Men du, det gäller att hålla huvudet högt och bara komma igen!

Postat av: pelle

Nämen, vilken komplimang du! Spank you!

2011-02-09 @ 20:41:58
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback