Det lilla fruntimret

Istället för att ligga sömnlös hela natten valde jag att kliva upp i morse. För i natt mina damer och herrar har jag sovit mellan 00.30-7.00 (!). Jag är alltså osedvanligt pigg och tyckte inte att det var en bra idé att somna om i en timme när Martin ändå klev upp. Kanske var det snarare jag som sparkade upp honom ur sängen, men vadå, uppe är han i alla fall..

Idag ska jag tillbaka till skolan, eller Nationernas Hus, där dom har förlagt de första fyra dagarna. Tydligen finns det inte så många lokaler för upp mot 400 studenter här i Linköping.. Då betyder det också att jag får ta bussen in mot stan. Funderar faktiskt på att vandra omkring där ett tag efter jag slutat, om jag orkar vill säga. Det kommer jag säkert inte göra när jag väl har chansen, utan kommer vilja åka hem. Som vanligt.:P

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag äta frukost för första gången på jag-vet-inte-när.. Träningsvärk har jag också efter step-up-passet, fast det är jag nöjd med, eftersom jag tog i för kung och fosterland.


Kommentarer
Postat av: pelle

Mate, innan du vet ordet av så är du helt tillbaka till din vanliga sömncykel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback