Tillbaka i gamla vanor

Någon gång ibland får jag sömnproblem och sover om jag har tur varannan natt. Nu är tydligen en sån period ibland. I morse somnade jag till, vid 10-tiden och skulle få sova i en timme innan jag skulle iväg. Telefonen ville något annat och jag vaknade till vid 14.30. Ändå är jag tacksam för att det blev fem timmar, men jag kan inte direkt säga att jag känner mig något vidare utvilad.

Dagens bästa var att jag fick visa leg när jag skulle köpa snus inne på campusområdet.. Måste ha sett otroligt barnslig ut idag.

Nu, vid 23 ska jag ställa mig och laga mat så jag kan ha matlåda imorn. Bra idé tycker jag. Men å andra sidan har jag bara varit hemma i två timmar också.

Just nu ber jag bara om en natt med massa sömn men ändå att jag inte sover så tungt att jag har migrän imorn. I de värsta perioderna jag haft hade jag migrän varannan dag eftersom jag bara sov varannan natt...

Kommentarer
Postat av: pelle

Dude... om tio år blir du glad om du behöver visa leg. Ta hand om de här stunderna nu, medan du har chansen! ;P

Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-14 @ 02:04:31
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: pelle

Spännande indeed! Men biljävel slirade utav bara fan förut ;P

2011-01-14 @ 14:25:42
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback