Snökaos

Den här dagen har spenderats i knädjup snö och med mycket längre tid i kollektivtrafiken än jag tänkte mig. Men å andra sidan får man se allt från den ljusa sidan, hade jag valt att åka tillbaka till Linköping idag hade jag nog inte tagit mig fram för vare sig flyg eller tåg går som de ska pga snön.
 
I måndags följde jag med mina föräldrar upp till Jämtland för en snabbvisit och arbetsintervju. Nu får vi se vad det sägs om lön men om det inte är helt oacceptabelt ska jag börja jobba den 21 januari. Jag väntar på att få höra vad det sägs om lönen så jag kan ta den slutliga ställningen till alla möjligheter och problem det medför.
 
Trots att vi bor på tredje våningen såg det ut som om vi var insnöade idag på grund utav snömängden i fönstret. Tomtarna var riktigt förvånade över snön, som synes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback