Sommarsemester - upptakten

Egentligen kanske jag borde varit lite snabbare att göra den här uppdateringen. Bilderna har sambon haft på sin dator så de har jag i alla fall lyckats kidnappa. 2 veckors semester får bli olika blogginlägg. Jag ska bara orka skriva dem också.
 
Just nu har jag, eftersom jag är smått oklok, lyckats dra på mig 82,5hp den här terminen om man räknar med de 37,5 jag har släpandes efter mig. Igår blev jag klar med 7,5 så nu är det då enbart ynka 75 kvar. Så alltså 250%. Är väl inget, eller? Samtidigt ska jag repa, spela, vara sambo, umgås, leva.. ja ni vet..
 
Nåja upptakten var det.
 
Vi valde att åka från Arlanda och eftersom vi inte kollade efter hur tågen gick från Linköping på morgonen så fick vi spendera natten på ett hotell vid Arlanda för att komma iväg på morgonen. Det var ett helt okej hotell med bra förbindelser så vi hade inga som helst problem med att vara utvilade till resdagen.
 
Nästa sväng får bli New York! ;)

Kommentarer
Postat av: Marie Bergman

Äntligen! ;)

Svar: Nu tar det väl ett par veckor till nästa kommer upp.;)
Maria

Postat av: Pelle

#seg

2013-09-07 @ 14:17:01
URL: http://pellespersonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback