Raljering

I den här kroppen finns det inte mycket som kan komma ut. Mest i den här hjärnan antar jag. Jag tror att det finns en mental blockering nånstans. För just nu sitter jag och tittar på tentafrågor och fattar ingenting. I övrigt tycker jag ändå att jag är ganska smart, men jag får inte ur mig något till den här tentan.
 
Pest och pina.
 
Ändock, i kväll blir det musikquiz på Harrys, har snart blivit ett veckoinslag. Nått som gör att jag tar mig ut från datorn, som annars verkar vara min ständiga följeslagare, om man bortser från tripperna till biblioteket. I mitten på förra veckan var jag där och lämnade tillbaka 17 böcker, i ett nästan tomt bibliotek. Jag kan tänka mig att bibliotekarien tänkte: "Aha, det är hon som har lånat alla böcker vi någonsin haft!"
 
Idag ska jag hämta minst tre nya. Tur att jag har en massa bokhylleplats i alla fall.
 
Nåja, den som vill ta emot en hemtenta och skriva den åt mig kan anmäla sig nu. En i magi, religion och ritual och en i genusvetenskap A. Ingen? Underligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback