Vad är väl en bal på slottet?

Idag kör vi på guidningsavslutning för bäbismagen. Vadstena slott har tre våningar med ganska höga stentrappor. Hittills har det gått bra, men man vet aldrig och alltså får vi se hur dagen utvecklar sig. Något jag däremot har lärt mig är att det är jobbigt att kära bil längre sträckor och därför har jag också med mig privatchaufför Henrik så att det är garanterat att jag tar mig hem igen.

Fick jag välja skulle jag ha det jobbet varje dag. Det är helt fantastiskt att gå runt i slottet och guida människor som är intresserade. Såklart finns det mindre roliga guidningar också med såna som bara är fatalt ointresserade men de gångerna är väldigt få.

Och nu är det "bara" 10 veckor kvar innan BF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback