På stan

Oj.. Det blev många kläder inköpta idag, för att vara jag. 7 st. Jösses.:P Iaf så skiter jag i att visa det här eftersom jag absolut inte är en modeblogg. Men jag är himla nöjd iaf.:) Fattig, men nöjd. Blev en Maxlunch också, aja baja. Det var väl inte vidare nyttigt kanske. Men det var förbannat gott.. Inte så gott som gårdagens middag däremot, prova det där allihopa. :D

Nu ikväll blir det nog lite Betapet, och lite tv-spel tror jag. Lär inte bli nått mycket annat gjort iaf...Om jag få välja. Jag är ganska trött hela jag faktiskt.:P Imorrn tror jag att jag åker iväg och lämnar tillbaka min jättehög med böcker på ILU... ILU där jag ska gå skola nu ett bra tag framöver.. Åh nej, det var ingen höjdare första kursen på universitetet iaf.. men vi kan ju hoppas att det blir bättre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att shoppa!



Jag har en utmaning till dig :)

http://evans.blogg.se/2009/january/skrivbord-och-utmaningar.html

2009-01-14 @ 19:40:30
Postat av: Anonym

gooosh!! Älskar din blogg!! :)

2009-01-14 @ 19:45:43
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback